środa, 25 września 2013

Wygrana w Konkursie MOLLON PRO ! :)

W sierpniu marka Mollon Pro ogłosiła konkursik na wykonanie letnich paznokci, dowolną techniką, chodziło głównie o zachowanie tematu wakacyjnego na paznokciach :) prace można było wysyłać do 23 września. Dziś dostałam odpowiedz, że się udało -wygrałam !

"Lato jest w pełnym rozkwicie! Mollon PRO zachęca was do nowych wyzwań!
Ogłaszamy konkurs na najlepszy manicure przy użyciu nowej letniej kolekcji Hybrid Shine!
Atrakcyjne prezenty dla najlepszych uczestników!
Technika dowolna + kolory letnie + temat wakacyjny = atrakcyjne nagrody!!!
Przesyłajcie zdjęcia, filmy - to ma być zabawa, żadnych reguł tylko fantazja! 
LOSOWANIE NAGRÓD 23.09.2013

Dear fans!
Summer is in full swing and Mollon Pro encourages You to take part in our new call!
We announce a competition! Make a manicure using new summer collection Hybrid Shine Pastel!
New colors, new ideas and attractive presents for best participants! "




Nie wiem jeszcze co wygrałam, ma być to niespodzianką tak więc czekam z niecierpliwością na paczuszkę:)

A oto pazurki konkursowe, które wykonałam na mamie (żadna klientka nie chciała tak długich pazurków:)


2 komentarze:

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz :) jeśli podoba Ci się mój blog-zapraszam do obserwacji-odwdzięczę się tym samym :)