wtorek, 24 września 2013

Kosmetyki Pierre Rene cd.

Ostatnio opisywałam kosmetyki Pierre Rene, teraz chciałabym zamieścić dalszą część J

Wypróbowałam już tusz Hi Tech Pierre Rene- koszt ok. 16 zł. Mogę śmiało powiedzieć, że jestem z niego zadowolona. Ma bardzo fajną szczoteczkę, jednak mało wydłuża rzęsy-ale nie taka jego rola. Nie kruszy się i dobrze utrzymuje na rzęsach, zmywa się też bardzo łatwo. Myślę, że za tą cenę żal by było go nie wypróbować



Porównanie 2 Eyelinerów : Pierre Rene Oraz Joko

Eyeliner Hit Tech- hmm i tutaj mam mieszane uczucia;) po pierwsze jest suchy ( niby mówi się ze to dlatego żeby się nie odznaczał na powiece ruchomej ) jednak w porównaniu  z moim eyelinerem Joko, który jest mega mokry ale który pod żadnym pozorem nie zostawia śladów na powiece jest to minusem. Hit Tech jest również według mnie mniej trwały, po całym dniu blaknie na powiece, w przeciwieństwie do Joko. Myślę, że po prostu jest spora różnica między eyelinerami w pędzelku a pisakami, jednak póki co wybieram Joko, który wystarcza na naprawdę długi czas;)

Joko



 Mascara Genial Volume Comfort Brush

Niestety chyba miałam pecha, gdyż tusz ten gdy go otworzyłam był całkowicie wyschnięty… nie da rady kompletnie nim malować, ale szczoteczka posłuży mi na wykończenie i ewentualne lekkie przeczesanie rzęsek.


Odżywka do Rzęs Pierre Rene

Używam już od pewnego czasu ale średnio widzę różnice ;) myślę, że trzeba długo ją stosować, żeby poznać po swoich rzęsach jakąś zmianę. Ale nie zniechęcam się J


Zakupiłam również pędzle Pierre Rene, z których do tej pory jestem zadowolona J niska cena i fajna jakość, bardzo wygodnie się maluje J

Dodam, że do zamówienia dostałam gratis pędzelek do ust-składany J

Wypróbowałam również cienie Quatro, które dostałam w prezencie i ich trwałość mnie zadziwiła. Mają mocne pigmenty i dobrze się utrzymują na powiece. Jestem jak najbardziej na tak!

Teraz czekam na kolejna przesyłkę, podkład, cienie pojedyncze oraz lakier do paznokci J



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz :) jeśli podoba Ci się mój blog-zapraszam do obserwacji-odwdzięczę się tym samym :)