poniedziałek, 29 lipca 2013

Powrót ;)

Wróciłam po bardzo udanych wakacjach ( 9 dni w Świnoujściu ), ale czy wypoczęta?? hmm chyba ciężko wrócić z nad morza wypoczętą, zwłaszcza jak jest się na urlopie z wyjątkowo rozrywkowymi ludźmi ;) pogoda dopisała, przez cały pobyt świeciło słonko tak więc naładowałam troszkę akumulator !:)

Mimo intensywnie spędzonego czasu wracam z siłą i chęcią do pracy, stęskniłam się już troszkę za moimi klientkami :) 9 dni przerwy a czuje jakby wiele mnie ominęło- tak już mają ludzie 'pracy' :p 
Już niedługo recenzja kosmetyków, które dostałam do przetestowania od firmy Nail Artists Polska ( zestaw akrylowy) oraz wiele ciekawych opinii, recenzji oraz przydatnych wiadomości kosmetycznych :)

Tak więc do pracy :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz :) jeśli podoba Ci się mój blog-zapraszam do obserwacji-odwdzięczę się tym samym :)