środa, 17 lipca 2013

Recenzja Kosmetyków Nail Artists Polska !!!

Produkty do Stylizacji Nail Atrists !

Chciałabym opisać produkty jakie otrzymałam w prezencie od firmy Nail Artists, póki co przetestowałam żele tej firmy.

Jako, że jestem stylistką „akrylową”-od początku mojej przygody z paznokciami zawsze wolałam prace na akrylu, w sumie nie wiem dlaczego, przecież jest to metoda, która drażni nasze noski, poza tym styliści uważają, że żel jest prostszy w wykonaniu od akrylu, jednak dla mnie jest odwrotnie ;) żel robię bardzo sporadycznie, jednak może po przetestowaniu produktów Nail Artists zmieni się moje nastawienie i polubię metodę żelową J

Kilka słów o produktach. Dostałam 4 sztuki żeli : budujący, różowy, biały oraz nawierzchniowy. Żele są w bardzo ładnych, czarnych pojemniczkach. Według mnie opakowanie jest bardzo profesjonalne i stylowe właśnie ze względu na czerń. Są bardzo dobrze wykonane jakościowo, dobrze się zakręcają i nic się nie „wyleje”.


Samo wykonanie paznokci żelowych o dziwo sprawiło mi dużo frajdy :) na pewno stało się tak dlatego, że żele mają bardzo fajną i przyjemną konsystencję, są plastyczne i nie rozlewają się na skórki. Jednak wiadomo, trzeba być ostrożnym i posiadać troszkę umiejętności, gdyż jak nałożymy za dużo żelu za blisko skórek to jest to nieuniknione, że nam się one zaleją.
Stylizację żelową wykonałam na naturalnej płytce klientki, gdyż ma bardzo ładne długie paznokcie i nie było konieczności przedłużania na szablonie czy tipsie.
Białą końcówkę położyłam na żel różowy – są różne techniki, spotkałam się, że stylistki kładą biały na żel budujący i na to róż – aby biały nie był zbytnio intensywny, tak samo przy malowaniu frencza lakierami czy hybrydami, każda klientka ma inne upodobania, jedne lubią czysto śnieżny french, drugie mniej intensywny. Ja uwielbiam śnieżno biały french, dlatego położyłam biały na różowy i na to żel nawierzchniowy. To też zależy od intensywności żelu różowego, niektóre są bardzo delikatne i nadają się na pokrycie bieli a niektóre są zbyt różowe i za bardzo pokrywają-wtedy trzeba wykonać stylizację – ‘biel na róz’. J
Pazurki zrobiłam mojej klientce, która lubi testować różne nowe pomysły i metody, nie bałam się, że będzie nie zadowolona, gdyż zawsze docenia moją prace i zawsze mnie chwali, co dodaje mi skrzydeł J nosi pazurki już 2 tyg i póki co nic się z nimi nie dzieje;) tak więc jako, że nie mam zbytnio doświadczenia z wykonywaniem paznokci żelowych to ten okres jest dla mnie dużym plusem, świadczy to o dobrej jakości produktów Nail Artists. Nie ma żadnych zapowietrzeń, nic się nie ułamało, nie ukruszyło. Wszystko w najlepszym porządku J żel pięknie błyszczy i klientka jest bardzo zadowolona;)

Poniżej zdjęcie ( pojemniczki z żelem w odwróconej wersji ) + ozdóbki


Ozdoby J

Dostałam ozdóbki w pięknym i wygodnym opakowaniu (zdjęcie powyżej ), dobry pomysł na prezent dla stylistek. Bardzo podoba mi się kolorystyka ozdób, użyłam już do pazurków u nóg, do frencza akrylowego (poniżej zdjęcie) oraz również do stylizacji paznokci pomalowanych na czarno- efekt niesamowity, elegancja, prostota a zarazem bogactwo ozdób w jednym.
W najbliższym czasie przetestuje kolejne produkty firmy Nail Artists i podzielę się opinią na ich temat J być może będą to farbki akrylowe lub akryl kolorowy – który uwielbiam J


Fotka ozdób ze strony www.nailartistspolska.pl koszt ozdób 99 zł






Firma Nail Artists organizuje już pokazy oraz warsztaty, niestety póki co najbliższe w Krakowie, ale na pewno nie pominą Wrocławia i Warszawy tak więc czekam z niecierpliwością :)

I Pozdrawiam gorąco Instruktorki Nail Artists oraz wszystkich Pracowników, z którymi mam bardzo miły kontakt ;)




                                                                                                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz :) jeśli podoba Ci się mój blog-zapraszam do obserwacji-odwdzięczę się tym samym :)