piątek, 21 czerwca 2013

Sezon na Makijaże


Chciałabym podziękować wszystkim moim Klientkom- które uwierzyły w moje umiejętności i sukcesywnie zapisują się do mnie na makijaże :) nie ukrywam, że dzięki Wam odważyłam się również rozwijać w tej dziedzinie, wierzycie we mnie a ta wiara sprawia, że chce mi się ćwiczyć, próbować i robić ciągle coś nowego, i przede wszystkim nie boje się tego co wyjdzie w etapie końcowym ;) bo wiadomo, daleko mi jeszcze do 'dobrej' wizażystki. 

Już mam nawet chętną kobitkę na makijaż ślubny - wprawdzie za 7 mc ale to już coś! :) zobaczymy czy się odważę, na pewno przed nami kilka make-up próbnych :)

Szczególnie dziękuje Milenie S :) rok temu dzięki niej pierwszy raz pomalowałam nie swoją twarz ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz :) jeśli podoba Ci się mój blog-zapraszam do obserwacji-odwdzięczę się tym samym :)