piątek, 21 czerwca 2013

Moja Mała Kolekcja Lakierów Hybrydowych

Kolorki 'ESTETIQ'

Na żywo o niebo żywsze i ładniejsze :)

Firma polecona przez moja ulubioną stylistkę paznokci, która tworzy cuda na pazurkach i jest niesamowita w tym co robi. Jest moim wzorem do naśladowania.( Pozdrowienia dla Emilii :)  )



Kolorki 'MisteroMilano'

4 kolorki zakupione póki co na wypróbowanie :)



Zestaw French 'Indigo'


Baza&Top
White
Nude French
French 02 (z drobinkami)
Miracle French (mieniący się)

Kolorki 'Gelish Harmony'

Posiadam baze oraz top, kolorek frenchowy oraz biały, poza tym 7 kolorków (czerwień, czerwień zmieniająca kolorek na róż pod wpływem ciepła, morski, 2 odcienie różu, cielisty, ciemny beż :) )
Kolorki można znaleźć min. na stronie www.eurofashion.com, gdzie ja osobiście często się zaopatruje. Swoją hurtownie mają w Warszawie przy metrze Arsenał oraz w wielu innych większych miastach.

Kolorki 'Pure'

Jest to firma, którą poleciła mi koleżanka.Moża je kupić min. w Wołominie. Lakiery kosztują ok 40 złza 15ml i nieźle się trzymają. Posiadam 5 kolorków tej firmy: granat, jasny cukierkowy róż, troszkę ciemniejszy róż, oraz fuksje



1 komentarz:

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz :) jeśli podoba Ci się mój blog-zapraszam do obserwacji-odwdzięczę się tym samym :)