piątek, 28 marca 2014

My Icon Nails :)

Witajcie ! Dziś kilka zdjęć pazurków, może już widzieliście na facebooku, a jeśli nie to zobaczycie tutaj ;p  Kilka interpretacji ikonek na pazurkach :) Powiem Wam szczerze, że klientki niezbyt często wybierają tego typu zdobienie, w sumie to rozumiem, ale jednak strasznie fajnie jest malować postacie z bajek i żałuje, że nie każda kobitka chce :) ale mam wzorniki na których mogę sobie powariować ;) więc niedługo kolejna dawka ikonek :)






 

Malowanie pochłania mnie bez reszty, jak już się wezmę za tworzenie to muszę sobie zaplanować troszkę czasu :) za 2 tyg, wybieram się na szkolenie z One Stroke- wiec będę musiała przerzucić się na inną technikę zdobień. Później planuje akwarele-w których ost. się zakochałam :) ale wszystko po kolei :)

A 8 czerwca oprócz urodzin mojego Kochanego Męża w stolicy szykuje sie Pokaz EuroFashion z cudowną instruktorką Anną Śledź ! Pasjonatów paznokci nie może zabraknąć, tak więc zapraszam :) więcej szczegółów już wkrótce :)

Miłego wieczoru Kochani ! :)

19 komentarzy:

  1. świetnie wyglądają takie paznokcie:)
    udało mi się dodać Twój blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, mam nadzieje, że spodoba Ci się u mnie ;)

      Usuń
  2. Rewelacyjne, ja bym się skusiła na wakacyjne Hello Kitty na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Paznokcie na zdjęciu nr 2 urzekły mnie najbardziej! A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne i śmieszne!
    Zwłaszcza Gucio z Mają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też najbardziej podoba się jak wyszły pszczółki :)

      Usuń
  5. Gucio i Maja- moi przyjaciele z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pszczółka maja :D najlepszaaa

    OdpowiedzUsuń
  7. O jej, pazurki fantastyczne :) Przy następnej wizycie w salonie mojej koleżanki poproszę ją o jakiś wzorek z bajki chyba bo wygląda to fenomenalnie <3 Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! jakie urocze<3:)
    Wpadnij kochana na rozdanie:*

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie urocze <3 przepiękne, bardzo lubię takie motywy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj.Dawno mnie tu nie bylo. Paznokcie sa cudne, zachwycaja :). U mnie juz tez wkoncu jest nowy post :), powracam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Kochana jakoś sie zapuściłam nie mam ost czasu ale do Ciebie z chęcią zajrze :) czekalam na nowy post!

      Usuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz :) jeśli podoba Ci się mój blog-zapraszam do obserwacji-odwdzięczę się tym samym :)