piątek, 23 sierpnia 2013

Zestaw akrylowy Nail Artists!


Recenzja Pudrów Akrylowych oraz Liquidu Marki Nail Artists!

W tym poście chciałabym podzielić się wrażeniami po pracy z produktami do stylizacji akrylowej firmy Nail Artist, od której dostałam do przetestowania zestaw akrylowy szybkoschnący:) Jednak na początku wprowadzę Was troszkę i dołączę kilka informacji o tej firmie.

”W dniu 20 czerwca 2013 roku miała miejsce nietypowa prapremiera produktów Nail Artists w Polsce. To niemiecka marka oferująca najwyższej klasy produkty do stylizacji paznokci, którą wyróżnia niespotykany design opakowań, ekstremalna łatwość aplikacji oraz dopracowane w  każdym szczególe akcesoria. W trakcie pierwszego w Polsce seminarium online produkty zaprezentowala Paulina Pastuszak-Mistrzyni Świata Nail Art i właściciel marki Nail Artists w naszym kraju…”  źródło Pismo Paznokcie nr.62 (3/2013)

Dodam, że kontakt z firmą jest niesamowicie przyjemny, służą pomocą w każdej sprawie. Ruszył cykl szkoleń i pokazów w większości Polskich miast z mega obfitym programem, Wrocław już 21 października, czekam z niecierpliwością :)
Ogólnie firma organizuje dużo konkursów, gdzie można zdobyć fajne nagrody, tak jak i konkurs w którym mi się udało wygrać zestaw żelowy oraz ozdóbki:)

Teraz czas na opis zestawu akrylowego, coś co lubię najbardziej :)

Dostałam liguid Nail Artists LevelTwo oraz 3 pudry akrylowe : CompetitionWhite, CompetitionClear, CompetitionPink, każdy po 6gr, jednak wiadomo, że taka pojemność wystarczy na kilka stylizacji :) poniżej zdjęcie produktów, które jak widać mają ładniutkie opakowania, zresztą jak każdy produkt tej firmy.





Jestem niesamowicie zadowolona z pudrów! W wykonywaniu paznokci akrylowych duże znaczenie ma dla mnie kolor akrylu białego, gdyż często zdarza się, że akryl white po zmieszaniu z liquidem i nałożeniu przezroczystego akrylu sprawia wrażenie, że jest po prostu szary a nie biały. W frenchu ważne jest dla mnie aby był on czysto-nieskazitelnie biały! Ten z Nail Artists jest! Do tego istotne jest aby już mała ilość produktu wystarczyła na zrobienie cienkiej i bialutkiej końcówki frencha, tutaj jak najbardziej akryl firmy Nail Artists spełnił swoje zadanie! Często bowiem zdarzało mi się, że dany biały akryl po połączeniu z liquidem nie wystarczająco pokrywał, trzeba było dokładać produktu aby uzyskać ładny i równy efekt. CompetitionWhite jest w 100% śnieżno biały, wystarczy nałożyć naprawdę małą ilośc produkty aby stworzyć idealną końcówkę frencha!

Ogólnie o zestawie akrylowym mogę jeszcze powiedzieć, że materiały te są bardzo plastyczne, bardzo szybko i wygodnie formułuje się kształt paznokcia, jest to zestaw szybkoschnący jednak spokojnie można sobie z nim poradzić :)

Jestem bardzo zadowolona z pracy na tych akrylkach, przyznam, że byłam pewna, że produkty te mnie nie zawiodą :)

Teraz planuje przetestować żele jednofazowe tej firmy, do których nie używa się cleanera oraz topu! same w sobie błyszczą i nie niszczą płytki :)

Wszystkie produkty tej firmy dostepne są na stronie www.nailartistspolska.pl

A oto rozpiska Pokazów/Warsztatów firmy Nail Artists!


Pozdrawiam Serdecznie całą Ekipę Nail Artists i ślicznie dziękuje za produkty oraz miłą współpracę! :) Widzimy się we Wrocławiu już niedługo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz :) jeśli podoba Ci się mój blog-zapraszam do obserwacji-odwdzięczę się tym samym :)