niedziela, 8 czerwca 2014

EuroFashion!

Witajcie ponownie !

Dla osób zainteresowanych stylizacja paznokci, dobra wiadomość :) Niedługo nasze Święto- mianowicie Dzień Stylisty Paznokci 12 czerwca ! Z Tej okazji EF przygotowało wiele niespodzianek, promocji, loterii z nagrodami, zniżek na szkolenia i niektóre produkty itp... Wszystko dokładniej opisane jest w poniższej ulotce. Warto przeczytać i znaleźć coś dla siebie. Np.ja na pewno skorzystam z promocji Gelish, przy zakupie za min 77 zł zestaw promocyjny gratis:) wystawka na lakiery (przyda się bo mam ich sporo), plakaty, wizytówki do umawiania terminów wizyt, naklejka na okno itp...

A propo Gelish Harmony, uważam, że jest to najlepsza firma jeśli chodzi o hybrydy. Kilka innych firm już przetestowałam i Gelish nigdy nie zawiódł jeśli chodzi o trwałość. Z malowaniem różnie bywa, niektóre kolorki słabo kryją lub trzeba nakładać cieniutko żeby sie nie marszczyły. Ale od kiedy mam lampe ledową Gelish, juz takie sytuacje typu "marszczenie" sie nie zdarzają. 
Np. Indigo Nails są bardzo gęste, i często zwykła lampa UV nie ogarnia. Nie ogarnia dlatego, iż miałam przykrą sytuacje z miętą, mimo nakładania cieniutkiej warstwy wszystkie pazurki się "zmarszczyły". Okazało sie później ze ten lakier potrzebuje silniejszych żarówek innego typu, jednak Indigo niestety nie umieściło tej informacji na stronie. Musiałam zwrócić. Jednak psikus na klientce był- dobrze, że to spokojna koleżanka była ;p i miała czas na ściąganie.  Plusem jest fakt, że 2 warstwy dobrze kryją.
Hmm.Mistero Milano- miałam 4 lakiery, dość rzadkie i kiepsko trzymały sie z bazą i topem harmony. I się zraziłam.
SPN Nails- dobrze kryją, średnio gęste. Niestety jasne kolory pękają np. Honey -po ok 1,5 tyg widać na nim spore pęknięcia. Z Trwałością jest oki, jednak harmony przebija wszystkie pozostałe firmy.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz :) jeśli podoba Ci się mój blog-zapraszam do obserwacji-odwdzięczę się tym samym :)