środa, 8 stycznia 2014

Manicure Hybrydowy!

Dawno obiecany post Paulinie K :*

Lakier hybrydowy jest połączeniem lakieru i żelu, który nałożony na paznokcie utrzymuje się na nich ok 2-3 tyg. Charakteryzuje się wyjątkowym blaskiem i naturalnością (ponieważ warstwa lakieru jest cienka tak jak zwykły lakier). Lakier hybrydowy utwardza sie z lampie UV lub LED oraz ściąga specjalnym płynem do zdejmowania z zawartością acetonu.  To tak dla przypomnienia :)

Co potrzebujemy aby wykonać paznokcie hybrydowe?

Aby wykonać stylizację hybrydową przede wszystkim musimy mieć troszkę chęci, wiedzę - której jeśli jeszcze nie macie to zaraz ja zdobędziecie oraz materiały.

1) Produkty potrzebne do przygotowania płytki paznokcia takie jak : pilnik do opiłowania paznokci, najlepiej banan 180/100, cążki i kopytko do odsuwania skórek, szczoteczka to oczyszczenia paznokci z pyłków, pilnik do matowienia paznokci-dużo delikatniejszy niż pilnik do opiłowania kształtu, preparat do odsuwania skórek - tylko w wypadkach, gdy skórki są bardzo twarde i ciężko odsunąć je kopytkiem, płatki bezpyłowe, primer-odtłuszczacz

Przygotowanie płytki : Tak jak przy zwykłym manicurze, najpierw nadajemy kształt paznokciom, pamiętając aby piłować w jedną stronę- zapobiegnie to rozdwajaniu paznokcia. Następnie zabieramy się za odsunięcie skórek. Należy pamiętać, że na paznokciu nie może zostać żadna błonka, mogła by ona spowodować zapowietrzenie sie hybrydy, a także jeśli nałożymy lakier na odstający kawałeczek skórki będzie to wyglądało nieefektownie. Jeśli skórki są bardzo twarde możemy użyć preparatu do zmiękczania, jednak później musimy dokładnie usunąć owy preparat i odtłuścić skórki. Następnie matowimy delikatnie płytkę paznokcia, jeśli widzimy jakieś rozdwojenia na końcówce płytki- polecam je lekko spiłować- jednak z głową-tak aby nie zrobić krzywdy. nałożenie hybrydy na takie rozdwojone paznokci może spowodować, że szybciej lakier odpryśnie z tego miejsca ;/ Gdy wykonamy już wyżej opisane czynności musimy oczyścić paznokcie z pyłu i zanieczyszczeń najlepiej szczoteczką, robimy to bardzo dokładnie, żadem paproszek ani pozostałość po piłowaniu nie może zostać pod hybrydą. Pamiętamy aby również ''wyszczotkować'' wolny brzeg paznokcia, który piłowałyśmy/skracałyśmy, gdyż pod paznokcie czesto zostają pozostałości paznokcia po piłowaniu. Gdy oczyścimy paznokcie kładziemy specjalny odtłuszczacz na paznokcie i czekamy aż wyschnie.

Do zmatowienia płytki możemy użyć np takiego pilnika 240-240 lub 240-280


2)  Lakiery Hybrydowe! Potrzebna nam będzie baza, kolor i top oraz cleaner

Malowanie hybrydą : Zaczynamy zabawę od nałożenia cienko bazy. Ja nakładam od skórek do wolnego brzegu-ale spotkałam się z praca instruktorki Oli Wąs, która nakłada od wolnego brzegu aby nie zapomnieć o tym iż należy ''zakończyć wolny brzeg paznokcia''. Utwardzamy bazę w lampie UV 2 min ( chociaż spotkałam się z opiniami, że można utwardzać minutkę, ja jednak stosuje się do informacji ze swojego szkolenia ), a lampie LED z tego co pamiętam baza chyba 15 sekund a kolor 30 :) jest różnica prawda?
Po utwardzeniu bazy kładziemy kolor. W zależności od firmy i koloru, kładziemy dwie lub trzy warstwy- oczywiście każdą cieniutko i każdą utwardzamy w lampie UV 2 minutki. Tak jak w przypadku bazy, również z kolorem należy zabezpieczyć wolny brzeg paznokcia. Na koniec nakładamy top, który również utwardzamy 2 minutki. Przemywamy paznokcie Cleanerem-aby pozbyć się warstwy deyspresyjnej (klejącej), nakładamy oliwke na skórki i Voila! Gotowe;) cieszymy się paznokciami przed 3 tyg :)

Lampa :

Polecam jak najbardziej lampy Ledowe, które są praktycznie dożywotnie! I skracają czas pracy. Sama planuje zakupić taką lampe, ale pewnie dopiero pod koniec roku ;) teraz mogę doradzić Wam zakup Lampy  UV JET 1000 IBD, której standardowa cena w EF to 525 zł, jednak teraz jest w promocji w sklepie EuroFashion za 301 zł! Jest to atrakcyjna cena jak na tak dobrą lampę. Ja mam jeszcze dodatkową zniżkę i oprócz zniżki zebrałam już pieczątki na swojej karcie rabatowej -więc lampę kupie za grosze :) już zamówiłam i odbiorę na początku lutego :) pewnie większość z was kupuje lampy z allegro- sama z nich korzystałam. Najtańsze kosztują ok 60 zł z przesyłką, powiem Wam, że początkowo jest ok, jednak często trzeba wymieniać żarówki. Z czasem człowiek potrzebuje czegoś lepszego :)




Lakiery Hybrydowe :

Polecam z czystym sumieniem Lakiery GelishHarmony ! Jest to jedna z najlepszych firm. Ma wielką game kolorystyczną. Cena za lakier to 77 w Ef. Dużo czy nie dużo? Według mnie nie, gdyż pojemność to aż 15 ml więc biorąc pod uwagę wydajność oraz wygodę pracy, a także trwałość stylizacji warto! Lakiery są również dostępne w mniejszej pojemności 9 ml za 59 zł- nie opłaca się według mnie :) baza kosztuje 125 zł a top 80 :) baza&top starczają na bardzooooo długo :)
Polecam również lakiery Indigo-kolory łączą się z bazą Harmony i topem. Kosztują ok 59 zł- za pojemność chyba 9 albo 10 ml.
Nie polecę firmy MisteroMilano-mam 4 lakiery, i dwa z nich które wypróbowałam trzymały sie kiepsko bo tylko tydz i zaczęły odpryskiwać. Kładłam je na bazę harmony i top harmony, więc może dlatego. Może ta firma nie łączy się z innymi. Ja się jednak zraziłam do ich hybryd;)

Dodatkowe informacje:

1) Jeśli kładziecie ostatnią warstwę czyli top i widzicie, że na pędzlu zostaje kolor który niedawno kładłyście, to znaczy, że Wasza lampa kiepsko utwardza, żarówki są stare, należy je wymienić.

2) Jeśli macie problem ze zdejmowaniem hybrydy (nie rozpuszcza się ona w acetonie) to znak, że macie kiepskiej jakości produkty a dokładniej lakiery. Kiedyś zdarzyło mi się kupić na próbę hybrydę z allegro za grosze, trzymała sie bosko ale za chiny nie chciała się rozpuścić w czystym acetonie! dobrze ze to była próba na swoim paznokciu ;p zostało tylko spiłować, ale ze to był na jednym paznokciu to zamalowałam a potem lekko spiłowałam. Jeśli używacie czystego acetonu do ściągania, warto dodać troszkę oliwki lub zabezpieczyć palce klientki oliwką aby zbytnio się nie wysuszały.

3) Zdejmujemy hybrdykę specjalnym płynem do ściągania lub acetonem. Profesjonalniej wygląda jeśli nasączymy wacik płynem i w specjalne przygotowane do tej czynności sreberka owiniemy paznokcie. Ja często wlewam płyn do naczynka i klientka moczy paznokcie w czystym płynie. Uważam, że jest to szybsze, gdyż wiadomo, że wacik wsiąka więcej produktu.Moczymy paznokcie ok 15 min, po tym czasie resztki lakieru ściągamy drewnianym jednorazowym patyczkiem.

4) Hybryda nie musi być nudna! Możemy tworzyć na paznokciach różne wzory, możemy cieniować (ombre), doklejać cyrkonie, dodawać brokat itp. Jeśli chcemy użyć farbek akrylowych, to na koniec matowimy top i dopiero wykonujemy nasz wzór farbką, gdy wyschnie nakładamy top ponownie i utwardzamy :) trzeba pamiętać, że nie da się malować farbką na śliskiej powierzchni.

A oto frenchyk hybrydowy :) Tutaj użyłam lakierów Indigo :)


I coś bardziej kolorowego :)



Mam nadzieje, że przybliżyłam Wam troszkę informacji na temat stylizacji hybrydowej :) niewątpliwie od czasu kiedy ta metoda weszła na rynek zdobyła wielką popularność- co mnie nie jednak nie dziwi :) 

Jeśli będziecie miały jakieś pytania- pytajcie! Mogłam o czymś zapomnieć przy pisaniu posta więc jestem do Waszej dyspozycji :)

Przypominam również o promocji na Szkolenia w EuroFashion- w ostatnim wydaniu gazetki AkademiaPaznokcia, można znaleźć kupon rabatowy 30% na szkolenia! Jestto spora zniżka więc warto :) ja swój kupon mam i na pewno skorzystam :)

Miłego dnia !:)

57 komentarzy:

  1. efekty kocowe są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się taki manicure hybrydowy - może kiedyś sobie taki sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnia wersja jest wspaniaLa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają:) ostatnie to akurat moje pazurki :)

      Usuń
  4. Kiedyś zajmowałam się stylizacją paznokci żelowych, teraz są modne hybrydowe i czasem mnie kuszą, ale jednorazowo by zrobić w salonie. Boję się jednak ponieważ kiedyś miałam zniszczone paznokcie, dopiero od niedawna udało mi się je w miarę podleczyć ;)
    Podziwiam pracę paznokci hybrydowych, moja siostra kupiłam sobie cały potrzebny komplet i jest bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego zaprzestałaś robić paznokcie?:) jeśli hybryda jest dobrze zrobiona i prawidłowo usunięta nie spowoduje zniszczenia płytki:) przede wszystkim ważny jest materiał-w tym przypadku lakiery powinny być profesjonalne, i to jak przygotujemy paznokcie, oraz właśnie usunięcie lakieru

      Usuń
  5. Efekt bardzo mi sie podoba!
    Ale ja mam problem z podluznymi bruzdami na paznokciach, wiec nie wiem, czy taki manikiur bylby dla mnie dobry... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy czy te bruzdy masz bardzo grube? Zawsze można je delikatnie wyrównać bloczkiem czy pilnikiem. Kładzie się kilka warstw więc myslę, ze mogło by być nie widać :)

      Usuń
  6. Świetny post ,sama miałam taki napisac , ja dopiero się uczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) z chęcią przeczytam Twój post na temat hybryd, tak więc zachęcam do napisania :)

      Usuń
  7. Są piękne, wszytskie
    och marzę o takich pazurkach, szkoda że brak mi funduszy, to bym zakupiła zestaw do hybryd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najtrudniej jest na początku, kiedy trzeba zainwestowac wlasnie w lampe baze top, pózniej to juz tylko dokupowanie kolorków;)

      Usuń
  8. od ponad roku stosuje manicure hybrydowy, mega wygoda :) twój french jest cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje slicznie :) ja juz jakieś póltorej roku bez przerwy, już sobie nie wyobrazam zycia bez hybrydy :)

      Usuń
  9. jestem ciekawa jak zrobic french hybryda.. jest taka rzadka.. kurcze chce ten film:D / ja moczylam w acetonie 10min i paznokcie mi sie rolowaly i juz tego nie robie ani na sobie ani na klientach bo dla mnie jest to niekomfortowe jako klientki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dla mnie french jest na prawdę prostą czynnością, dużo latwiej maluje frencha hybrydą niż zwykłym lakierem, bo zawsze można poprawić. Zależy jakiej firmy hybryda, ja mam do frencha Indigo, i najpierw maluje dwie warstwy rózu a na koniec białą końcówke i nic mi nie spływa :) z harmony zdarzało się ze mi sie biały rozpływal dlatego zmieniałam.
      Z filmem jeszcze nic nie zdziałałam :D

      z tym rolowaniem to mnie troszkę zszokowałaś..u mnie sie nic takiego nie przydarza póki co :)

      Usuń
  10. Cudne pazurki ! :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chodzi Ci może o tą paletę?
    http://cosmetic-pleasure.blogspot.com/2013/10/sephora-color-pop-up-store.html
    :)
    czy o tą najnowszą, tą najnowszą właśnie planuje sobie kupić :)

    Co do hybrydy bardzo przydatne wskazówki. My w salonie pracujemy na Mistero Milano, robiłaś nimi? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletke mam inna, chyba starsze wydanie :) mam ją już dobre 4-5 lat :) lezała w szafce większość czasu. Zrobie zdjęcie i zrobie post z nią to sobie zobaczysz;)

      Wlasnie co do MisteroMilano mam kiepskie doświadczenia ;/ ogólnie lubię to firmę a jeszcze bardziej instruktorki, jednak mam 4 kolorki ich i wypróbowałam dwa, i niestetykiepsko sie trzymały;/ tyle, że łacze je z inna baza i topem więc to może być przyczyna. A u Was nie ma reklamacji?:)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Właśnie u nas klientki są zadowolone, uciekają nawet z innych salonów do nas, bo tam gdzie robiły hybryda się poprostu nie trzymała.
      A u Ciebie może faktycznie przyczyną jest to że baza i top są z innej firmy. My robimy wszystko na MisteroMilano :)

      Chętnie zobaczę Twoją paletkę, ja planuję kupić tą:
      http://www.sephora.pl/paleta-makijazu-sephora-make-academy/pid2225.html.html
      Ta którą opisałam w poście jest w posiadaniu salonu nie moim ;)

      Usuń
    4. To na pewno jest powód :) ja łącze harmony z Indigo i tansza firmą Estqtiq i jest ok,dlatego miałam nadzieje, że MM się też będzie dobrze sprawować :)

      Postaram się zrobić post za tydzien :) przyznam, że ta paleta przypadła mi do gustu...narobiłas mi chęci na zakup :) sephora się świetnie sprawuje na powiece :)

      Usuń
    5. Ja jak tylko ja kupię planuję napisać post, może wtedy skusisz się i Ty ;) Choć zapewne część może się pokrywać z tą starszą wersją którą posiadasz :)

      O widzisz, a może MM specjalnie tak robi, żeby ich lakiery nie zgrywały się z innymi bazami tylko ich firmowymi.. nie mam pojęcia, nigdy nie próbowałam na innej bazie ;)

      Usuń
    6. Może podesle Ci na maila wczesniej fotki mojej paletki zebyś sobie zobaczyła, zanim ogarne się z postem :)

      Co do MM to prawdopodobnie tak robią, chociaż troszkę się tym ograniczają :) może kupie sobie ich baze i top i wtedy spróbuje, skoro takie dobre opinie są :)

      Usuń
    7. Oczywiście chętnie zobaczę :) cosmetic.pleasure@gmail.com dzięki :)

      Usuń
  12. Chyba niebawem skuszę się na hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo fajny post, kilka razy słyszałam o lakierach hybrydowych, ale nie wiedziałam co i jak, teraz doinformowałaś mnie wystarczająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, że troszkę wyjaśniłam temat :)

      Usuń
  14. bardzo ładnie to wygląda :) aż nie mogę oderwać wzroku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny french, marzą mi się takie paznokcie ;)
    Masz talent Kochana;)
    Obserwuję, bo fajnie tutaj u Ciebie;*
    W wolnej chwili zapraszam do siebie www.patishome93.blogspot.com
    Jestem nowa, ale staram się jak mogę, żeby było o czym czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje za opinie i odwiedziny :* ja również z chęcią zajrzę na twojego bloga. Pozdrawiam :)

      Usuń
  16. daje świetny efekt, ale niestety mi zniszczył bardzo paznokcie:(

    ps. obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nosze od półtora roku i płytke mam ok :) kwestia dobrego ściagania i dobrych preparatów :) dziękuje za dodanie do moich obserwatorów :* Pozdrawiam

      Usuń
  17. Te pierwsze wygrywają, są piękne. Ja uwielbiam właśnie takie, delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja różnie :) jak nie mam weny to wtedy wygrywa french :)

      Usuń
  18. Ja planuję zakup zestawu do hybrydów:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Też od jakiego czasu chodzi mi po główce, swój własny mini salon kosmetyczny. Chętnie widziałabym takie urządzenie u siebie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdzie Pani przyjmuje? W postach czytałam, że czynnie pani pracuje w zawodzie... Niestety nie mogę znaleźć numeru kontaktowego do Pani :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzie Pani przyjmuje? W postach czytałam, że czynnie pani pracuje w zawodzie... Niestety nie mogę znaleźć numeru kontaktowego do Pani :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) w dwóch miejscach mianowicie przez większość czasu w Lubinie- pod Wrocławiem oraz Wołomin pod Warszawą :)

      Usuń
  22. @ miesiące temu zakupiłam zestaw z lampą również do hybrydek :))
    też mi to całkiem fajnie wychodzi :) ale jeszcze frenchu nie robiłam hybrydami, jedynie robiłam żelem i akrylem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziel się efektami na blogu- z chęcią popatrze :)

      Usuń
  23. Ale z Ciebie zdolniacha:). Piękne te pazurki i świetnie, że nam przybliżyłaś wykonanie manicure Hybrydowego.

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej kochana. Troszke mnie tu nie było.
    Ja lubie lakiery hybrydowe - rewelacja dla osób którym lakier krótko się trzyma :-) - tak jak mi :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Kochana:* dzis o Tobie myslalam :) bardzo długo Cie nie było, jestem strasznie ciekawa co tam u Ciebie i czekam na post kosmetyczny :)

      Usuń
    2. U mnie bardzo duzo sie dzieje, a za 2 tyg bedzie jeszcze wiecej bo zaczynam prace w studium kosmetycznym dodatkowo. Mam nadzieje ze dam rade pogodzic to jeszcze z blogiem :)

      Usuń
    3. Nie no Kochana gratuluje! Znajdujesz czas na odpoczynek?:) na pewno będziesz dobrym wykładowcą, i nauczysz przyszłe kosmetyczki zawodu:) a będziesz uczyć konkretnego przedmiotu czy moze na pracowni kosmetycznej?:)

      Usuń
  25. Dziękuje Patrycja! ;)) Zaraz sobie zapiszę. Warto było czekać :)

    Raz jeszcze dziękuje kochana :*

    Pozdrawiam buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja robię manicure hybydowy na lakierach CND Shellac...

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam! A czy ja moglabym sie poradzic? Wlasnie mam problem ze zdjeciem hybrydy tylko ze na poczatku przez jakies 2 miesiace schodzila rewelacyjnie po 10-15 minutkach a teraz jej nic nie bierze oczywiscie nic nie zmienilam ani bazy ani topa Jaka moze byc przyczyna? Uzywam lakierow Nsi

    OdpowiedzUsuń
  28. prosze o wytyczne dokładnie do frencha kiedy usmiechy jak i czym :)

    OdpowiedzUsuń
  29. czy lakiery hybrydowe nakłada się na wzornik tak samo jak na paznokieć?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz :) jeśli podoba Ci się mój blog-zapraszam do obserwacji-odwdzięczę się tym samym :)