czwartek, 10 października 2013

Make-up Cieniami Sleek

Dziś chciałabym Wam zaprezentować  makijażyk, tak jak w opisie- nowo zakupionymi cieniami firmy 
Sleek MakeUp.

Już dawno zbierałam się aby kupić paletę tej firmy, jednak ciągle było mi nie po drodze.
Wreszcie się zmobilizowałam i nie żałuje. Wiadome jest, że kolor na zdjęciu często nie odzwierciedla rzeczywistości, jednak w tym przypadku jestem w 100% zadowolona. Kupiłam paletę Au Naturel, na allegro za 37 zł.

Uwielbiam tego typu makijaże, jednak....... nie u siebie :) uważam, że mam za małe oczka na tak ciemny make-up (i jak ja to mówię o sobie, że mam "chińskie oczy " ;p )

Zamieściłam 4 zdjęcia, nie mogłam się zdecydować :)








Użyłam tylko dwóch cieni z palety, zrezygnowałam z bazy, i jestem bardzo zadowolona z trwałości cieni, nie zrolowały mi się na powiece, jak to czasami bywa :)



Mam nadzieje, że nie wyszło źle i makijaż choć troszkę się Wam spodoba :)


3 komentarze:

  1. ja uwielbiam cienei sleek i mam kilka paletek :). Sa bardzo trwałe :). U mnie nowy post wiec zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ajj niechcacy mi sie kliknelo i opublikowalam komentarz. Makijaż bardzo ladny :), brakuje zdjecia z pelnym spojrzeniem :). ja cienei sleek kupuje na cocolita.pl Znasz ta strone? Maja oryginalne produkty w bardzo dobrych cenach :), ja wiekszosc kosmetykow kupuje tylko u nich :). Polecam :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje :) fakt brakuje takiej fotki,ale przyznam, że nie podobam się sobie patrząc prosto do obiektywu, i to dlatego :) a stronke oczywiście znam :) zajrzę z ciekawością i poczytam co tam interesującego napisałas:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz :) jeśli podoba Ci się mój blog-zapraszam do obserwacji-odwdzięczę się tym samym :)