wtorek, 10 września 2013

Przygotowanie do Pracy :)


Oto część moich kosmetycznych perełek do tworzenia makijaży :)

Przed pracą wystawiłam większość potrzebnych mi malowideł, jednak później je "uporządkowałam" i pochowałam, zostawiając wtedy te obecnie mi potrzebne :)

W pudełeczku pierwszym od lewej, znajdują się pudry, bronzery itp, w drugim (różowym) zazwyczaj znajdują się mascary, kredki, eyelinery, pomadki, bazy... a 3 pudełeczku znajdują się cienie pojedyncze i podwójne min : sephora, gosh, inglot, joko, paese, pierre rene...


Na górze mojego barku widnieją paletki Joko- w sumie 5 stuk, oraz pudry brązujące i róże, jak również 2 palety firmy Glazel Visage perłowa i matowa.
Widać również Pędzle, firmy Loreal oraz Pierre Rene, a także parę sztuk pędzelków zakupionych w drogerii.

Na zdjęciu również widać część podkładów : Revlon ColorStay, Loreal MatMagique, Soraya, Pierre Rene, Astor. Pudry : Bi Kor Ziemia Egipska, Puder transparentny Kryolan, bazy : pod makijaż : Joko oraz Pierre Rene, oraz pod oczy : Artdeco. Widać również część pojedynczych cieni do powiek oraz mascary do rzęs: Loreal Million Lashes, Joko Deep Carbon Black, Joko, Pierre Rene Hi Tech i Genial Volume, Yves Rocher Sexy Pulp. Umieściłam również 3 pomadki oraz parę sztuk błyszczyków do ust. Oraz koniecznie utrwalacz makijażu Kryolan:)


Aż się chce pracować :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz :) jeśli podoba Ci się mój blog-zapraszam do obserwacji-odwdzięczę się tym samym :)