wtorek, 27 sierpnia 2013

Kosmetyki Pierre Rene


Dzisiaj chciałabym opisać kosmetyki marki Pierre Rene- która poleciła mi koleżanka. O samej firmie wcześniej nie wiedziałam zbyt wiele, dopiero gdy znajoma zamówiła mi eyeliner oraz dała próbki do przetestowania zaczęłam się bardziej interesować.

Zacznę od tego, że dostałam EYELINER Hi Tech Stylowy Pisak do Oczu

Wcześniej do kresek używałam eyelinerów w pędzelku, do których byłam już przyzwyczajona. Jednak ten bardzo fajnie leży w dłoni i ułatwia malowanie kreski. Nie jest bardzo mokry- ale z tego co rozmawiałam z koleżanką, musi taki być aby się nie zostawiał śladów na ruchomej powiece. Utrzymuje się też dość długo, bez rozmazywania czy blaknięcia.

Kolejnym kosmetykiem, który dostałam była Silikonowa baza pod podkład Smoothing Cashmere Make Up Base oraz Fluid Kryjący Skin Balance





Początkowo byłam sceptycznie nastawiona do tego podkładu, ze względu na jego niską cenę ok 22 zł. Wiem, że nie ma reguły jeśli chodzi o dobrą jakość kosmetyku a jego cenę, często zdarza się, że tani produkt sprawuje się świetnie, jednak wiele razy się przeliczyłam stąd tym razem moje obawy. Jednak mylne! Podkład ma fajną konsystencję, nie rozlewa się, ładnie pachnie, co jest rzadkością, a co najważniejsze rzeczywiście świetnie kryje! Mam problematyczną cerę, rozszerzone naczynia krwionośne oraz ost różnego rodzaju krostki, więc ważne jest dla mnie aby podkład wyrównywał koloryt cery oraz dobrze tuszował niedoskonałości. ten podkład w połączeniu z bazą świetnie komponuje się ze skórą, oraz długo utrzymuje się na twarzy. Czuje, że odnalazłam zamiennik mojego Revlonu :)

Dostałam również w prezencie cienie do powiek Quatro. Kosztują ok 14 zł.
Jeszcze ich nie wypróbowałam, ale lada dzień to zrobię :

Oprócz próbek, złożyłam zamówienie na pędzle, bazę, podkład, oraz odżywkę do rzęs i 2 maskary :) gdy tylko dostanę paczkę i i przetestuje, napisze opinię :)

Bardzo dziękuje Joasi za informacje na temat marki Pierre Rene, i za okazje do przetestowania ich kosmetyków, dzięki temu wiem, że produkty mają bardzo dobre w niskich cenach.






2 komentarze:

  1. Cieszę się że zaszczepiłam w Tobie miłość do marki Pierre Rene :) :* Produkty warte uwagi!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak najbardziej to Twoja zasługa :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz :) jeśli podoba Ci się mój blog-zapraszam do obserwacji-odwdzięczę się tym samym :)